Jag kommer att bli smäll fet!!!

Som om det inte räcker med dom gravidkilo jag dragit på mej under dessa 9 månader... har ett fruktansvärt sötsug och jag lensar skåpen efter godis kakor och allt sött... tur att det är jul nu så man med ganska gott samvete kan dessa onyttigheter, efter helgerna får det bli nya tag och chipsen och colan får bytas ut mot morötter och ramlösa, de lata degiga kvällarna i soffan får bytas mot raska promenader och gympass... så får det bli, men nu ska jag njuta utav några veckor med godis och dricka till... :P

I dag har jag julstädat hemmet, bara golven kvar nu och dom ska jag försöka ordna till i morgon... då kommer även BVC sköterskan hit för att väga vår lilla prins... kommer inte ihåg vad man mer gjorde på det där när dom kommer hem... nån som minns/vet?
Imorgon ska jag dessutom hänga på låset till munken så att vi får lite julmat i skåpen här, som det ser ut nu så får Melvin följa med så jag i värsta fall får springa till jobbet om han akut skulle vilja ha mat, kan bli lite jobbigt för Martin om det drar ut på tiden då...
Nu ska jag gå upp och knyta mej så att jag är pigg i morgon när jag ska handla och fixa...
Natti =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0