Snö,snö och tjejkväll

Ojojoj vad mycket snö det har kommit... visst är det vackert, men i dag har det allt varit bra kallt, så kallt att jag och Melvin inte gick ut förän vi skulle en sväng till coop vi 17-tiden och då var det snöstorm så det blev bara att springa mellan bilen och affären... usch...
Ikväll har jag och Melvin varit hemma hos Karin där vi träffa Anna, Madde och Sandra för pizza och tjejmys, sen ville ju tjejerna gosa med vårt lilla underverk oxå... han skötte sig som vanligt helt perfekt... för övrigt så är han 1 vecka idag... gud vad konstigt det känns, det känns som om det var hur längesen som hellst vi var på förlosningen och tryckte ut honom, men det är ju nyss... känns oxå som det var länge sen man var gravid... hrm skumt det där...

I dag är det en vecka kvar till Julafton och jag tycker att det ska bli så mysigt, hoppas att snön får ligga kvar nu så vi får en vit fin jul...
Nyår kommer att firas på Gotland har vi bestämt... ska bli skönt att bara mysa i mjukis byxor och slappa framför tv:n där... det är mitt paradis på jorden... skönt att koppla av där...

nu känner jag hur trött jag är så det får nog bli sängen nu... GOD NATT PÅ ER!




så här fint får det gärna vara på Julafton =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej, jag håller med - vi vill ha en vit jul och även gärna en vit nyår på Gotland - skall bli såååå mysigt. Pussa mina guldklimpar/ Kram

2009-12-18 @ 12:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0