SÖMNEN var välbehövlig!

God morgon!!!
Nu har jag lyckats få en natts ordentlig sömn... gick och la mej vid 22.30 igår har varit uppe på toa två ggr inatt och vaknade inte förän 08.45... så himla skönt... Martin ligger kvar i sängen å sover medan jag och Rasmus har ätit frukost och nu sitter han vid tv:n medan jag sitter här... snart ska han till dagis och jag ska nog ta mej en tur i affärerna för lite julklapps handel...

Känns skönt att ha fått en natts ordentlig sömn nu, ifall det skulle sätta i gång snart så har man lite extra krafter nu... natten till igår var fruktansvärd... somnade kl 06.00 första gången sen sov jag till 11.30 innan jag gick upp, men jag fick mej min sömn i natt... igår fick vi nya bilen oxå :) så fin så...

Händer inte så mkt i mitt liv nu så... har inte så mkt mer att skriva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0