Vräk min bebis NU!

Nu börjar det kännas som om jag har testat allt, för att vräka den här bebisen...
Jag har:
Promenerat i massor
Städat
Bakat
Sprungit i trappor
Vilat och inte gjort ett skit
Tänkt på annat
Druckit hallonbladsthe
Ätit färsk annanas så nu värker min tunga...
Badat fotbad
Men inget av detta verkar fungera... blir så himla less nu...
Jag har tillbringat denna dagen med Martin, först åt vi lunch på Canton med mamma och sen blev det en shopping tur på stan (skara tro det eller ej men vi hitta allt vi skulle ha) så nu ska vi nog vara klara med julklapparna för den här gången...
Nu ikväll ska jag och Rasmus åka hem till mormor och morfar för att baka lite hallongrottor... gottigt =) sen blir det tv:n i kväll, ska bara ligga och päsa tror jag =)
I morgon har jag planerat att ta en fika med Chris, d ska bli mysigt... annars ska jag nog städa lite här hemma, just det ska till MVC i morgon oxå, om nu bebisen bestämt att stanna där inne ännu längre, och tyvärr verkar det ju så....
 Jaja har ni några mer tips på hur jag ska vräka bebisen ur min kropp så tipsa mej gärna =) allt utom fönsterputs är välkommet, men det är för trist för att jag ska utsätta mej för det...







Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror på att du ska ha planer hela tiden! Så bebisen "stör" dem, de kanske kan funka! :)

2009-12-08 @ 16:22:04
URL: http://bebismamma.blogg.se/
Postat av: eja beja

Tips har jag inga bra, men det är kul att läsa din blogg och nu verkar du ganska avkopplad och lugn - det tror jag är bra!Kram från Eja-beja som väntar nästan lika mycket som du & Martin....

2009-12-08 @ 18:06:30
Postat av: sandra

Vi bestämmer en pizzakväll, och då kommer bebisen säkert på att den vill störa planerna och då tittar hen ut. :-)

2009-12-08 @ 19:20:08
URL: http://morsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0