30-års kalas igår...

Jaha då var det åter igen Söndag och man har ytterligare en arbetsvecka framför sig...
Idag känns det som om jag blivit överkörd av en traktor eller ngt, var på Andreas (kusins) 30 års fest och trotts att jag givetvis inte drack starkare än cola och att det inte blev så sent, så är jag dö trött idag... därför har det blivit en riktigt slappa hemma söndag... Vi har satt upp lite tavlor i huset och myst framför tv:n i stort sett hela dagen förutom den timman vi åkte hem till mamma och pappa för att bada i deras bubbelbad nere i källaren. Men det var nog sista gången jag gör det med bubblorna på iaf innan bebis har tittat ut, blev ganska jobbigt efter ett tag då strålarna tryckte på ömma pungter och jag till sist blev helt varm och fick nästan lite panik...
Utöver 30-års kalaset och badandet har det inte blivit mkt gjort i helgen, skönt tycker jag faktiskt att det är.

Efter besöket på förlossningen natten mellan Torsdag óch Fredag så har jag känt mej ganska mkt lugnare kännslo mässigt. Nu vet vi vart vi ska och hur det funkar när man ringer osv, har känt lika mkt förvärkar och samandragningar som förut, men känt mej lugn. Kan dessutom sova så mkt bättre på nätterna nu... och det lär inte bli ngt problem ikväll heller... Min underbarat söta pojkvän har fixat toast till oss ikväll och nu sitter vi här i soffan med tända ljus och bara myser... Ja jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om, möjligtvist att jag är sjukt avis på min kära vän Anna som nu befinner sig på teneriffa... hrm jag som älskar teneriffa!!!

Aja ska mysa lite nu innan det blir sängen... sov gott&dröm sött....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt att få veta lite mer hur det funkar! Tråkigt med falskt alarm bara... =/ ! Jag tror och hoppas att er lilla snart tittar ut dock! :) SÅ härligt! JätteKram till er <3

2009-11-15 @ 20:59:24
URL: http://bebismamma.blogg.se/
Postat av: Annika

I morgon får du storstadens fönsterstjärnor. Hoppas du gillar dom. Kanske sätter du upp dom först när babisen är med och tittar på

2009-11-15 @ 23:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0