Barnkalas, Södagsmys och laddning inför kommande vecka...

Ja idag har det varit 5 årskalas för Kevin och vi var på Lidköpings brandstation :D det var riktigt kul att gå rut och titta på alla hallarna,bilarna och allt annat som dom pysslar med när det inte brinner, det var helt suveränt med en stor gympa hall oxå där barnen kunde röja runt utan att man behövde vara rädd för att de skulle göra sig illa eller förstöra ngt...
Nu sitter jag och Rasmus i soffan och slappar medan min älskade kock fixar mat till oss, potatisgratäng,baconlindadfläskfilé och sås *mums*... Martin har jobbat hela helgen så vi får ta lite mys ikväll ist... ska se djävulen bär prada och bara slappa, sen får jag ladda ordentligt inför kommande vecka. ska försöka mej på att jobba igen och hoppas att det ska gå bra, dagarna blir så långa när man går hemma... ska se om jag kanske kan korta ner jobbdagarna på ngt sätt så att jag orkar...

Ska bli så skönt när bebisen tittar ut jag är så trött på denna flodhästliknande figuren och att inga kläder förutom mina mjukisar sitter skönt... inte ens leggins är sköna längre... tur att man kan skylla på magen iaf... Men som sagt det är jobbigt nu, kan nästan inte ta på mej sockarna själv längre, än mindre ´frisera vissa vitala delar... inte för kul asså....
HA DET GOTT, NU BLIR DET MAT :D



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för idag. Pussa godingen från mig (Rasmus alltså:) )

2009-11-01 @ 21:57:05
Postat av: Emelie

Va skönt att du fått korta ner dagarna! Läste det på FB! Och att vagnen äntligen är här! Nu får du börja springa i trappor och ha mkt sex så bebisen kommer då! ;)

2009-11-03 @ 10:51:04
URL: http://bebismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0