Barnvagnen kommer imorgon :D

Det är inte´klokt vad tiden springer  iväg... är redan i V 36 går in i V 37 på torsdag...Nu har jag ganska kraftiga förverkar och rygg smärtor, och jag längtar efter dagen/natten när jag får säga till Martin att det är dags att åka in... tror tyvärr att det kommer dröja ett tag till innan det blir aktuellt, men för säkerhetsskull har jag köpt hem blöjor,tvättlappar,bindor och babyolja så att det finns hemma om det skulle behövas snart, det blir ju inte för gammalt direkt...

Eftersom förra veckan var så jobbig för mej så har jag nu gått ner ännu mer i tid, så nu jobbar jag Måndag-Torsdag 8-13 och ledig Fredagar, riktigt skönt att komma hem ett par timmar och vila/sova innan Rasmus och Martin kommer hem och det blir full rulle igen... Måste bara berätta vad min underbara pojkvän gjorde igår jag blev så sjukt sugen på Mc Donalds och frågade lite fint om han kunde åka och köpa det till mej vilket han gjorde.. så himmla gulligt...

Imorgon ska vi åka och hämta barnvagnen :D ska bli riktigt mysigt att få hem den, jag ska givetvis lägga ut en bild på den så fort vi fått hem den... när vi ändå åker till skövde så ska vi titta på julklappar oxå, tänkte fixa det så det är klart innan bebisen kommer så man slipper den stressen sen... vi har tänkt att vi ska köpa skridskor och hjälm till Rasmus så får det bli lite småsaker oxå... bebisen får nöja sig med praktiska saker så som kläder och liknande... vad vi tänkt till dom andra tänker jag inte ta upp här då dom är bra på att läsa bloggen :D


Nu ska jag slappa... Natti



Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller tummarna för att det startar så fort du är klar med julklapparna då! ;)

2009-11-04 @ 12:18:38
URL: http://bebismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0