BF om 8 dagar och det är segt att vänta nu!

Tiden går verkligen fort, idag är det bara 1 månad var till Julafton... längtar verkligen dit nu, av två andledningar, jul är alltid jul och jag tycer att det är riktigt mysigt att julpynta och dona... men den största anledningen är nog iaf att till jul så har bebisen definitivt kommit ut ur min kropp och vi vet vem den lill* är...
Denna julen blir det nya traditioner i vår familj, jag känner att jag inte kommer ha ork att fara fram och tillbaa till olika släktingar bara för att det råkar vara Julafton, så som det ser ut nu så ska vi ta en lugn förmiddag hemma med barnen och greja lite, ev beroende på hur allt går med den lill* så blir det jullunch hos min mamma och pappa för att efter Kalle Anka mysa tillsammans med mina föräldrar, martins föräldrar våra syskon och min mormor och morfar... vi får se vart det blir men troligt är att det blir hemma hos oss, (om jag orkar fixa allt innan) eftersom det är ganska smidigt att kunna lägga Rasmus i sin säng när det blir dags att sova...

I morgon blir det en tur till MVC igen, mäta och lyssna som vanligt... förhoppningsvis blir det sista gången jag ska dit under den här graviditeten, har en tid inbokad den 9 Dec oxå, men jag hoppas verkligen att allt ska vara övertills dess. På torsdag efter jobbet ska jag och Martin till banken för att diskutera ett billån,  vi ska byta bil nu har vi kommit fram till och det passar toppen eftersom min kusin Andreas oxå ska byta och hans saab 95 är helt underbar så den är det meningen att vi ska ta över nu :) ska bli jätte skönt att få en ny snygg bil som är i sånt topp skick som hans, han är nämligen en aning pedantisk med sin bil, hehe tvättar och städar den ganska ofta om man säger så ;)

Ja undra vad denna kvällen har att erbjuda då, Martin jobbar och Rasmus sover mina samandragningar och förvärkar är hemska och inget bra på tvn, hrm... jaja jag hittar väl på ngt så småning om att göra... imorgon är det jobb igen... puss å kram





Kommentarer
Postat av: sandra

hihi malin då, vill bara påpeka att det inte är jag som skrivit den :-)

(Det stod högst upp :-) )

Men den är otroligt fin och stämmer så bra

kram på dig blödis :-)

2009-11-24 @ 21:46:49
URL: http://morsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0