Dessa j*vla hormoner dödar mej!!!

Jag blir tokig... på allt hela tiden...
Blir irriterad på folk i min närhet utan att de egentligen gjort ngt, jag blir ledsen för småsaker och jag kan inte hantera mitt humör längre... Det måste vara graviditeshormonerna som är i sitt esse nu...
När jag hde hämtat Rasmus på dagis förut åkte jag hem till mamma för att äta lite kvällsmat med henne, när vi sen skulle åka hem så skulle jag vara redig (för absolut sista gången nu!!!) och köra in bilen i garaget efter som man inte vet vilken dag det kan vara dags att åka in till BB (måtte d bli snart) tror n inte att jag skrapa i sidan på bilen och blev stående med halva bilen inne och halva ute kom ingen vart eftersom jag var rädd att skrapa ännu mer då... slutade med att jag ringde till Martin och Mamma helt hysterisk och storgråtande för att det blev ett märke på bilen och jag inte vågade köra in ordentligt... jaha och vad ska dom göra åt det då? Martin jobbar och är ensam så han kunde ju inte precis åka hem för det och mamma låg i solariet... tillsist fick jag in bilen utan att skrapa i den mer och såg att det nog inte var så faligt... men nu har jag ganska kraftiga samandragningar, kan det sätta igång det hela om man blir upprörd? någon som vet?!

Just nu gör jag allt för att det ska ta fart iaf, springer i trappor, promenerar har sex och allt annat som ska kunna sätta igång det hela... men jag får sova på nätterna ändå :( fler tips tas gärna emot...

Annars händer det inte mkt i veckan, Martin jobbar och på Lördag är Andreas 30 årskalas men det är nog det enda oxå... men d känns ganska skönt att inte har för mkt planer, då kan jag vila...
Vet inte vad jag ska skriva om mer idag, men ha det så gott så hörs vi :D



Kommentarer
Postat av: sandra

lilla gumman, inte roligt med bilen men det är sånt som händer!

Och sexandet måste ske typ 10 ggr/dag för att det ska göra nytta, o de är du inte så sugen på va?



En shoppingdag satte fart på mina värkar så det är ett tipps.

Puttsa fönster ska vara väldigt effektivt tydligen, men det hann jag aldrig testa så jag vet ej.



Bebben kommer när den kommer och den dagen kommer du glömma all sveda och värk(ett par dagar efter iaf :-) )...



Kram på dig!

2009-11-09 @ 20:29:50
URL: http://morsandra.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh stackare! Har skrapat upp Jespers bil emot en cementstolpe jag med så förstår dig!!! Dock hade jag ju inga gravidhormoner då men bölade ändå floder! Hoppas verkligen att det sätter igång snart för dig! JätteKram <3

2009-11-10 @ 11:31:48
URL: http://bebismamma.blogg.se/
Postat av: Cissi Hjelm

Jag paja bakspegeln på våran bil häromdagen när jag skulle baka ur vårat lilla garage... Plasten runt gick sönder och gubben va mindre glad men men får se vad kalaset går på :)

2009-11-10 @ 14:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0