I går kom lilla Astrid till världen :D

Och nej det är inte min bebis utan min lilla kusin som har tittat ut!
Hon kom efter en lång och jobbig förlossning i går (fredag) morse... hon var mycket liten och vägde endast 2445gram och var 45 cm lång... en sak är säker så liten är inte personen i min mage iaf inte om jag får bestämärma, vill att många kilo ska försvinna samtidigt som bebisen kommer ut...
Jaja vi får väl se som det känns nu så har h*n slagit rot där inne och vill inte komma ut...





Den här helgen spenderar jag ensam hemma med Winnie (mamma och pappas hund) eller ja Martin jobbar så honom ser man inte så himla mkt. Rasmus är med mina föräldrar i Tyskland, det är därför hunden är här nu...
På dagen idag så var jag och Martin i Lidköping tillsammans bara vi så himla mysigt, vi skulle handla de sista julklapparna vilket vi också gjorde, men kom på att jag har två tre saker kvar ändå... men d kan jag fixa i Skara... :D När vi kommit hem så stupade jag bokstavligt i soffan och Martin fixade lite mat, jätte gott blev det och vi åt tillsammans i soffan framför jönsonligan... men sen fick jag dra på mig kläderna och gå ut med winnie så hon inte kissade på sig...:D när vi kom in somnade ja i soffan som alla eftermiddagar, men nu e jag vaken igen... ska starx skicka i väg ett sms till Chris så får vi se om vi tar en liten gravidmage kväll här hemma i min soffa...





I morgon blir det tomteparad och det innebär också mys så himla kul att gå ner på stan och titta på alla fina julskyltningar och allt annat mysigt som är i skara då...
Hoppas att det kommer lika mkt folk som det brukar och att det håller upp, är ju inte så kul om regnet öser ner, då försvinner stämmningen lite om man säger så...



Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till kusinen... :) Mys och må så gott med era magar ikväll Puss och kram

2009-11-28 @ 22:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0