MVC och billån har vi hunnit med sen sist :)

Igår var jag på MVC igen och hade "vanlig" rutin koll, allt var bra och bebisens hjärt slag låg på ca; 148
jag började oxå att julskylta på jobbet och idag blev jag klar, blev otroligt nöjd och har ni vägarna förbi MK bussresor så titta på den fina skyltningen som jag har pysslat med.
Efter jobbet idag kom Martin och hämtade mej vi gick till Canton och åt en pizza innan vi hade möte på banken. Vi la om våra lån på huset lite samtidigt som vi tog ett nytt lån för att kunna köpa ny bil. Vi ska köpa en svart Saab 95:a den har min kusin haft så vi vet att den är mkt välskött och fin, ska bli riktigt bra eftersom den nuvarade bilen har lite för litet bagage utrymme så vi får precis plats med barnvagnen, men då kan man inte ha något annat där bak... vi kommer få bilen om två veckor ungefär så det blir nog ett litet tag vi får ha trångt i bak....

Annars händer inte mkt, bebis verkar vilja vara kvar i magen ett tag till tyvärr, vore skönt om h*n ville komma snart är så himla nyfiken på vem det är, och det skulle vara skönt att slippa magen lite oxå, så man kan sova på magen vilket jag inte kunnat på ett bra tag nu då... nu ska jag fixa i ordning lite mosarellaost och tomat nu, det är som ni kanske vet min stora last under denna graviditeten...
god natt mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Jag förstår att det är tungt för dig nu. Jag känner inte att det är jääättetungt ÄN, men jag räknar med att det blir värre så ;) Jag har haft en väldigt lugn graviditet. Knappt märkt av den ibland ;) När har du BF? Har du gått över tiden kanske? Då kan jag tro att dagarna går sååå långsamt!? Lycka till med förlossningen nu, den är snart här!! :D



Kramar Emelie

2009-11-27 @ 22:18:23
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0