Storhandling och Storstäd, men inget händer

Jaha då har man klarat av två dagar denna veckan. jag blir tyngre otympligare och får ondare för varje dag som går, idag har jag haft väldigt svårt att röra mej, men jag försöker ändå bara för att det ska vara bättre än att bara ligga still.
Nu har nämligen operation vräka bebis börjat på riktigt, igår så tog jag med mej tjocka plånboken och åkte till Munken och handlade mat, dvs storhandlade för lång tid fram över, men inte fick hjag igång ngt för det.
Idag har aktiviteten bestått i att städa nedervåningen, med andra ord putsa, damma, damsuga, skura toaletten och våt moppa golven. Detta har gett lite resultat i form av ond rygg,höft och trötta höfter, har inget hänt i morgon eller om inte värkarna satt igång då så kommer jag fortsätta med övervåningen... vilket jag är helt inställd på att jag kommer få göra tyvärr, är grymt trött på att min bulle inte är färdig gräddad än...
Annars har det varit mkt lungt, Martin jobbar dag denna veckan så vi får umgås ordentligt denna veckan :D
Jag och mamma hade en riktigt mysig lunch idag, bara hon och jag gick och åt pizza på viktoria och satt och pratade en bra stund om allt mellan himmel och jord... det var sjukt mysigt...
jaja nu ska jag se på tv ha det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0