Tomteparaden orsakade sömnlös natt

Igår var det tomteparad i Skara vi hade bestämt oss för att ta en promenad ner till stan eftersom det alltid är så svårt att få tag på parkering när det är så mycket folk i stan... vi gick i god tid så att jag skulle kunna gå långsamt och stanna i fall det blev för jobbigt, och det gick ganska långsamt men vi var ändå i god tid vid kontoret där vi enligt vanlig tradition stod och tittade på alla tomtar,traktorer och liknande som for förbi... efter en trevlig stund på stan gick vi hem igen, Rasmus la sig efter maten hade blivit sena kvällar och tidiga morgonar för honom på "semestern" med mormor och morfar till Kiel... så han stöp i säng medan Martin såg fotboll och jag åkte hem till mamma och pappa för att ha lite "glögg"mys, för mig blev det utan glögg men varm choklad är oxå gott...

Idag har jag varit hemma från jobbet eftersom jag haft riktigt jobbig natt med rygg ont och samandragningar... sov därför väldigt dåligt och fick ligga i soffan för att inte vara helt död nu till kvällen... Nu ska jag ta ett fotbad och bara njuta medan jag hoppas på att ryggontet antingen ska släppa eller övergå i riktiga värkar...
ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0