30 årsfest utan bakfylla men en enorm trötthet!!!

Igår var Annas 30 års fest, en grymt rolig tillställning med underbara människor... jag var faktiskt hyfsat pigg under hela kalaset, men inte idag...
Det känns som jg blivit överkörd av ett ånglok eller något... Kunde inte somna när vi kom hem igår för en liten krabat som sov i mammas mage under hela festen vaknade i sammastund som jag la huvudet på kudden och skulle blunda, bebis hade sedan gymnastik där inne i ca: 1timme så sista gången jag tittade på klockan var hon halv tre på natten!!! det hade väl inte varit så hemskt om inte mobilen had ringt och väckt mej kl 10.00 (jouren) med dumma frågor om konstiga saker... sen har det varit full rulle hela dagen... så vila har inte stått på min lista iaf...
Nu har Rasmus äntligen gått och lagt sig, fick sova i våra sängar idag för jag orkade inte massa diskussioner hit och dit...
Väntar på att Martin ska komma hem längtar så efter att få mysa och inte göra något tillsammans och äntligen jobbar han dag nästa vecka så då får vi massa kvällar tillsammans :)
I morgon är det kevins kalas på Brandstationen i lidköping dom hägrar och det ska bli jätte kul att se hur d ser ut där... sen blir det nya tag eller försök att jobba i nästa vecka, ska ha ett snack med mamma och pappa om hur vi ska lägga upp det ifall jag kan jobba korta veckor /dagar ist så jag får vila lite mer...
Va på MVC igår oxå förresten allt var bra... ska äta lite godis nu innan det blir tidig sänggång... Natti natti :D



Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas godiset smakade bra:)

2009-11-01 @ 09:03:08
Postat av: Emeliie

Förstår om det börjar bli tungt för dig att jobba! Men snaaaart är h*n ute ska du se :D



Tack för tipset om gaviscon.. Jag har köpt hem Novaluzid och tänkte testa dem först.. Blir det inte bättre så ska jag testa gaviscon! Åh vill du bli av med magen nu? Är det sparkarna som gör det jobbigt? Hoppas allt är fint med dig annars :)



Kram!!

2009-11-01 @ 15:50:56
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0