Badhuset och en förkyldning på gång...

Ja efter jobbet idag tog vi alla tre en mysig tripp till Badet, tråkigt bara att det simskola hela tiden i varmbassängen så vi fick hålla tillgodo med bebispoolen och stora bassängen d va la sådär men d fick ju gå...
Känner att jag har fått riktigt mkt skav i halsen å att näsan börjat kännas tilltäppt, ingen höjdare, tur man ska vara ledig imorgon... Har ju bestämt att jag ska ta ut mammadagar för Rasmus nu varje fredag fram till förlossningen, ska bli riktigt gött och ta d lite lungt på Fredagarna, så imorgon är det Öppna Förskolan med mina guld mammor som står på planeringen... ska bli mys att ses igen...

Igår när v skulle se cellisten så ringde Martins jobb och bad att han skulle komma å hjälpa till för dom hade så mkt att göra så d va bara att gilla läget och stänga av tv:n å låta han åka, blev faktiskt ganska besviken när vi skulle ha mys, men så är det ibland. Jag och Martin ska göra ett nytt försök med filmen imorgon kväll... hoppas att det ska gå bättre hehe....

Nu sitter jag å kollar på mitt favvo program, lyxfällan så himmla kul å se va folk gör för att spendera så hejdlöst med pengar...


Natti




Grupp bild på mina guld mammor :)
från vänster: Madde, Jag, Anna, Karin, Sandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0