Bebisfix- det är snart dags :D

Jaha då va det måndag igen då... eller ja måndagen är väl typ slut nu kan man ju säga.... skönt. Måndagar är allt lite jobbigare än alla andra dagar, man vet att det är så långt från helg man kan komma. Jobbandet idag gick för övrigt ganska fort, Annelie som jobbar med mej i bokningen var sjuk så jag hade häcken full med att svara telefon, dagen gå så mkt fortare när det är mkt att göra... Hann även med lite efterspaningar för resor till våren, så som endagars resor för dem över 50, en ny tjejresa och lite span efter hotell på öland. Ja jag vill nog påstå att jag varit ganska effektiv...

När jag kom hem så var mina killar redan hemma eftersom Martin har dag vecka nu... så vi tog bilen hem till mamma å pappa för att hämta skruvarna till spjälsängen och jag kunde givetvis inte bärga mej så vi satte ihop den oxå ;) så nu är det bara vagnen som saknas egentligen hoppas att den kommer om två veckor som dom sagt på babyproffsen. Bebis kläderna ligger just nu i tvättmaskinen för att bli riktigt rena och fina... ska åka en sväng till Jysk å se om dom fått några fina byråer så vi har någonstans att lägga kläderna oxå...

Sitter nu med lite dåligt samvete över att jag och Rasmus blev ovänner precis innan läggning, jag kände bara att jag inte orka mer så jag gick ner och lämnade trottsen åt Martin. Ungen har verkligen ärvt mitt humör (till allas stora besvikelse) kan gå från glad till vansinnig på 2 sek.

I morgon bitti är det dags för svininfluensavaccination, har tvekat grymt mkt, men tror att det lönar sig i ländgen till slut. Ska vara där kl 09.10 och jag kan erkänna att jag är nästan lite nervös, har inte tagit annat än blodprov sen  jag var 12... kommer inte ihåg hur spruta kändes, men är ju inte ngt kännslig för sånt så d ska nog gå bra...
Nu blir det sänggån och läsa lite innan ögonlocken stängs för idag :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Åh jag vill OCKSÅ sätta ihop sängen! Fast du har ju lite bättre anledning, för er är det ju snart dax! :)

Du, ang lördag så är jag inte säker på att det går längre =/ Det har skitit sig lite på jobbet så jag måste börja tre på lördag och på fredagkväll kommer våra vänner hit så blir en sen kväll... Hoppas det är okej om vi tar det ngn annan dag? Kram!

2009-10-21 @ 09:19:17
URL: http://bebismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0