En slapp fredag...

Ja idag har det varit tråkigt på jobbet, det har knappt ringt något dessutom jag och Annelie har varit själva på kontoret... Dagen har gått riktigt långsamt men nu börjar den lida mot sitt slut och som alltid kommer väl helgen att vara slut innan den börjat...

Efter jobbet fick jag skjuss utav min kära bror hem så jag kunde hämta Rasmus, sen lekte dom en stund innan vi åkte till stan däe Anton skulle köpa halsband till sin lisa... Jätte fint var halsbandet hon fick... efter att jag agerat smakråd tog vi bilen till min mormor och morfar där vi blivit bjudna på mat *mums* innan jag nu intagit soffan med en sovande hund intill och Rasmus i sin säng:) sj är jag så trött att jag inte vet hur länge jag ska orka hålla ögonen öppna och ska nog slummra i soffan tills Martin kommer hem för då ska vi se på den nya Johan Falk filmen som jag har hyrt och ha lite mys innan det blir sänggång...

Imorgon blir det barnkalas hos Sandra ska bli kul att träffa allihop å låta barnen leka en stund, eftermiddagen har jag tänkt att ev baka bullar på om jag orkar när det väl blir dags vill säga... På söndag är fika med Alva inplanerad och sen va den helgen slut... ja vart tar tiden vägen egentligen? den springer bort och nu är jag redan i v 32 (31+1) fattar inte att jag ska ha barn om åtta veckor... hjälp...
ska vila mej nu så jag orkar se filmen sen... ha det gott




Rasmus och Chilli för ett drygt år sen

Kommentarer
Postat av: Annika

Så trevligt att ni gillade middagen. Det är alltid lika mysigt att ha er på besök. Ta det nu lugnt i helgen och se till att det blir fria fredagar framöver - då blir helgen lite längre.

Kram

2009-10-03 @ 10:54:04
URL: http://catchword.se
Postat av: sandra

Han att tänka: Hmmm vem av mina grannar har min bloggadress,... skummt, innan jag såg att det stod malin också :-)

Tack

2009-10-05 @ 14:16:51
URL: http://morsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0