Har varit dålig på att blogga på sista tiden jag vet...

Vet inte riktigt varför, men jag har väl varit trött på kvällarna och har helt enkelt inte haft lust att sätta mej framför datorn när jag kommer hem igen...
I går va vi iaf på MVC för vanlig" koll, alla värden var bra och även hjärtljuden, men jag har inte ökat i stl som jag ska, har bara ökat 2 cm på 4 veckor vilket tydligen borde ha varit mer, så jag ska få komma tillbaka nästa fredag (16/10) för att kolla om jag har ökat ordentligt tills dess.
Annars börjar jag bli riktigt tung och trött nu, tur att jag ska börja jobba lite mindre fram till förlossningen nu, ska bara jobba Måndag-Torsdag och vara hemma med Rasmus varje fredag... Någon som vill träffas på fredag å leka?!
Idag har det inte hänt så mkt, jobbat handlat och fixat iordning hemma lite... Har förtfarande inte hittat laddaren till kameran, någon som vet vad det kostar att köpa en ny sån?
Nu ikväll ska jag å Martin sätta på Wallander Cellisten och bara mysa framför tv:n, ska bli så skönt...
Sitter å kollar på tv4 fakta nu och blir så sugen på att bebben ska komma ut, men det är ju inte så långt kvar... på jobbet har dom tippat på när bebisen ska komma, vilket kön det kommer vara längd och vikt, vill ni vara med så kan ni väl skriva vem ni är och vad ni tror..Nu ska jag slappa... Natti!!!



Kommentarer
Postat av: sandra

Flicka, 3025 g 49 cm. Datum den 1/12.

Och DU följer med oss till öppna på fredag! Och hör sen :-)

2009-10-07 @ 20:33:19
URL: http://morsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0