Hemma i sängen...

Sitter framför tv:n och tittar. Har precis ätit lite och tagit mej ur sängen, har sovit i stortsett hela dagen...
Hade en tid på mvc kl halv tio imorse, och jag gick dit, men mådde så himmla illa hela tiden så när besöket var slut så åkte jag hem och la mej igen och har sovit ända tills nu... riktigt sönt och jag mår mkt bättre.
Allt var iaf bra med bebben i magen på kontrollen, men jag hade lite för högt socker,fick en ny tid på fredag så det är bara att hoppas att sockret är bra då...

Ikväll ska Rasmus sova hos sin Farmor och Farfar, så att jag kan ta det riktigt lungt och vara utvilad i morgon så att jag kan jobba...
eftersom jag legat hela dagen så har det inte hänt så mycket och jag har inte så himmla mkt att skriva om... saknar mamma och pappa nu men dom kommer ju hem på Fredag :D hoppas att dom har det bra, dom har ju haft fint väder iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0