I dag har det varit endel på planeringen...

Har haft en intensiv men lyckad dag ida. Framför allt fått ganska mkt gjort, på lunchen idag så hann jag och Martin med ett besök på nordsjö för att beställa tapeter till hallen och kors i taket kom vi överrens på bara typ 5 minuter... efter det åkte vi snabbt vidare till Rocco för att äta lunch, fick bli en onyttig pizza,hrm men det får bli ändring på detta när bebis kommit ut... efter maten åkte vi snabbt för att hämta Martins syster Malin för hon hade fårr order att åka till jula och köpa en micro, vi följde med för vår ena toasitts hade pajjat så vi skulle ändå köpa en ny och Malin har ju inte ngt körkort än och cykla med en ny micro känns väl lite sådär...
Idag har även vår nya tvättmaskin kommit och blivit instalerad *underbart* tvätten är ju typ torr när den kommer ut maskinen ( vilket verkar tyda på att centrifugeringen funkar, vilket var en av de saker som hade pajjat på den gamla från ty 1970- talet) och på Torsdag ska vår nya torktumlare....

Har varit hemma hos min mormor och morfar nu ikväll och ätit mat tillsammans med min morbror och hans tjej. dom är beräknade att få barn dagen efter oss så det blev mycket bebis och mag snack hehe så d brukar vara när gravida träffas... vi var ganska jämn stora om magarna tror jag... börjar bli så otroligt nyfiken på den lill* i magen nu, tur att det inte är så långt kvar :)
ska snart se på hells kitchen innan d blir sängen, hoppas att Martin kan tänka sig att stoppa om mig ikväll igen, igår fick han bulla upp kuddar kring hela mig för att jag hade så svårt att andas. Det var länge sen jag sov så gott som i natt så ska nog be honom göra d ikväll igen...

Imorgon blir det en ganska lugn kväll, har inte några planer, så vi får se vart det tar vägen:)

Tack å hej

Kommentarer
Postat av: sandra

vad blev det för tapeter? nyfniken



Va gullig han e martin som stoppar om dig så gött

:-)

2009-10-14 @ 19:50:24
URL: http://morsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0