Nytt försök...

Nu har jag försökt att uppdatera två ggr utan att d har funkat så jag hoppas att det ska gå bättre nu.
Sitter i soffan med benen i högläge å äter godis och har fotbollen på Martin är ju ledig i helgen så vi sitter här hemma å kollar... Idag har det varit en mycket lång dag med väldigt mycket hund. Goldenklubben har haft extriörutbildning för massa intresserade folk idag och jag var med och assisterade under handlingen så att hundarna som skulle vara med blev visade för folket... Jag hade med mej lilla Dusty som bara är 11 månder och ganska harig så d va mkt bra träning för henne att vara med idag.
Dagen har varit sjukt kul, men jag känner att min kropp inte pallar detta gå och stå hela tiden längre, har ju gått upp typ 15 kg under graviditeten så det är ju inte så konstigt att det känns nu. Får bli hårda tag med vikten när bebben tittar ut... ska komma i mina gamla kläder som jag haft när jag visat hund förut.

Igår hde jag och rasmus ledigt från dagis/jobb så vi passade på att leka med mammorna och deras goa barn, det blev donken mat till barnen och Julahotelet fick stå för mat till oss vuxna. Sen hann vi med en tur till Olins lekpark oxå innan vi begav oss hem för att städa lite. När jag höll på med skur trasan och hinken som bäst ringde min goa mamma och sa att hon hade Rasmus abstinens så när jag å Martin städat färdigt åkte vi dit för att säga hej och sedan åka hem å laga mat, vi kom hem kl 21.30 så d blev lite längre än vi tänkt, men riktigt god mat blev det. Fläskfile, kantareller hemmagjorda klyftpotatisar och bacon cream mums :)

Imorgon är ´det dags för en efterlängtad maskerad på Öppna Förskolan där Calle ska fira sin 5 års dag, rasmus ska vara "sjörövarfabbe" så imorgon ska han äntligen få klä ut sig :)

Nu ska jag stänga av datorn och lägga mje tillrätta i sofan, tror Martin ska få ge mig massage om bena oxå...
Glöm inte att tippa på bebben i magen, vill veta vad ni tror d e för kön, vad den väger hur lång och vilket datum han eller hon kommer titta ut, jag är beräknad till 2 December :)


Puss




Chilli å jag på i vintras på hundutställnig :)


Kommentarer
Postat av: mammika

Det blir en flicka, 3 990 g 52 cm lång. Hon föds den 8 december och då har du varit superdeppig flera dagar.

Tack för igår hoppas du inte blev alltför trött. Kram nu är vi pp Orust

2009-10-11 @ 15:37:15
URL: http://catchword.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0