Planering hos Mormor och Morfar

Ja precis som rubriken lyder va jag hemma hos mormor och morfar efter jobbet för att prata lite hund med mormor, ska ha en fortsättning på en extriör utbildning den 10/10 så nu ska vi samla ihop hundar som ska ställa upp som klämm objekt ;) hehe vi stannade en stund och Rasmus lekte lite med Chilli och morfar innan vi packa ihop och begav oss hemmåt för mat. På vägen hem insåg jag hur trött jag var å att jag själv skulle klara mej på en macka ikväll, men Rasmus behöver ju mat men orkade verkligen inte idag så vi tog turn förbi "gyllene M:et" hehe så d fick inhandlas en Happy meal till honom ist. Ingen vidare bra mat, men vad gör man inte, någon gång då och då e ju inte farligt...




I morgon är det Fredag igen ska bli så himmla skönt med helg, trotts att vi har en del planer, Rasmus kompis "wille" fyller fem på måndag så på Lördag ska han firas sen jobbar Martin kvällen och jag har ju Winnie hemma så vi ska väl halite mys kan jag tänka mej... På söndag ska Martin få den stora äran att städa min kusin Andreas bil som vi lånat under veckan eftersom vi är inne på att vi ska köpa den av honom, men han e så pidant med sin bil så den får allt lämnas tillbaka i topp skick hehe... tur att han e d förresten annars hade bilen aldrig varit i sånt fint skick som den är och då hade den inte varit intressant för oss...


Nu är planen att sitta framför tv:n ska se på lyxfällan innan jag kryper ner i sängen och läser min bok, Anna Janssons senaste "Först när givaren är död" sjukt bra som alla de andra Gotlands böckerna...
Ha en trevlig kväll så skriver jag några rader imårn igen :)

 

 


Kommentarer
Postat av: sandra

hej malin, ja hunden blir nog bra förhoppningsvis. Men micke va ledsen och pappa va ledsen, o då blir jag ledsen, du vet ju hurn jag e ;-)



Ja till våren blir det promendader för oss! Vi ska allt få bort fläsket ska du se :-)

2009-10-01 @ 21:07:03
URL: http://morsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0