Sista arbets dagen denna veckan

Japp så är det, ytterligare en arbetsvecka avverkad och en vecka närmare förlossningen...
Efter jobbet åkte jag å Rasmus direkt ner till Friskis och Svettis för familjegympa, helt underbart kul för barnen något jag verkligen kan rekomendera. Rasmus tyckte att det var super kul att få röra sig till musik tillsammans med andra barn och vuxna, efter uppvärmningen togs det fram redskap och barnen fick öva kullerbyttor rockrings lekar och hoppa på plintar och massa mer såklart. Det avslutades efter detta med en lek som barnen tillsammans fick komma fram till, idag blev det under hökens vingar kom, till min stora förtvivlan (hade bara svart från topp till tå)... Ja detta är något vi garanterat ska göra nästa vecka igen.



Nu har jag precis kollat färdigt på S.O.S gute sjukt bra asså... Gillar att man vet vart allt är hela tiden.
Imorgon ska vi åka till Skövde för att köpa födelsedags pressent till Martin syster som fyller år. Ska även köpa ett par mjukis byxor till mig, dom passar inte längre här hemma...
Nu ska jag se på lyxfällan :) natti


Kommentarer
Postat av: sandra

Vi vill me gå på gympa! :-)

2009-10-15 @ 21:29:36
URL: http://morsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0