Denna dagen tillängnas Farfar!

Idag är det ett år sen min älskade Farfar gick bort efter en längre tid av sjudom.
Jag kan bara inte fatta att det är mer än ett år sen jag kramade min tjocka Farfar sist, kan inte fatta att det är mer än ett år sen du kämpade dej igenom min och Pernilas student för att du ville vara med, trotts att du egentligen skulle legat i sjukhus sängen, kan inte fatta att det är mer än ett år sen jag träffade dej i din hemmiljö senast, kan inte fatta att det är mer än ett år sen du åkte in till KSS för att inte komma hem igen, kan inte fatta att det är mer än ett år sen jag såg dig sista gången vid liv på sjukhuset blek och mager men fortfarande klar i huvudet, kan inte fatta att det är ett år sen pappa ringde och sa att det var slut och vi kastade oss i bilen till KSS för att se dig en sista gång...

Det är helt sjukt vad tide går fort och trotts att vi ängnar dej tankar varje dag och pratar om dej ofta så går vardagen vidare för oss... men du ska veta att du alltid kommer att finnas i våra tankar, minnen och drömmar!
Vi saknar dej, vi älskar dej!!!



Detta är sista kortet jag har på oss tillsammans taget 080613...

Det är konstigt hur det är, för ett år sen var vi ledsna över vad som hänt, det är vi idag oxå, men samtidigt gläds vi över de barn som kommit till sen den dagen du somnade in, lilla Wilma och livet i min oxh stor kusin Tinas magar. Vet att du hade varit glad om du fått uppleva dem men så blev inte fallet, men jag vet att du ser, hör och är med oss i allt vi gör roligt och tråkigt!!!

Farfar du finns i våra hjärtan :)

 


Kommentarer
Postat av: sandra

å aå fint skrivit :-( tårar....

2009-09-30 @ 21:22:10
URL: http://morsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0