Höstmysigt!

Ja i dag har jag mått mycket bättre och fick då glatt palla mej iväg till jobbet i morse, men det var inte riktigt så hemskt faktiskt...
Dagen har gått ganska fort och på lunchen hade jag och mamma riktig mys med Canton mat och en liten shopping runda i stor staden skara... hehe lyckades iaf att få tag på två par bebis sockar så lill*n har något att sätta på fötterna när h*n kommer ut... Sen blev det en sväng förbi saker å ting där jag hitta en grymt fin ljuslykta att ha utan för dörren på fram sidan. Min snälla och gulliga mamma ville köpa den åt mej så dyrt blev det inte heller :) När jag hade hämtat min lille kille efter dagis så tog vi en liten stund till att hitta fina saker att stoppa i att dekorera lyktan med och det blev riktigt höstmysigt med röda rönnbär och kastanjer blev lite över så nu har ljusen på bordet inne oxå fått lite höst fint :)
Jag tycker faktiskt att hösten är riktigt mysig, i morse när jag vakna var det frost ute kallt och fint väder å vad jag gillar det... När jag nu ikväll skulle ta fina bilder på höst pysslet så varnaturligtvis batteriet i kameran ur laddat och d slog det mig att vi har inte laddat den sen vi flytta hit vilket innebär att jag inte riktigt vet var jag har gjort av laddaren :S så imorgon får jag nog sätta Martin på att leta efter den... haha d e så typiskt mej asså...
Jag har oxå hunnit med att laga en riktigt god middag "ala svenskhusmanskost" oxå ble pannbiff med potatis och sås mums fillibabba....
nu sitter jag vid datorn och kollar på tvättmaskiner och torktumlare, våra från 1800-talet har gått sönder så nu blir det att investera i nya... inte billigt, men nödvändigt och det lutar åt att det blir ASKO´s...







så här bli det nog skulle jag tro...
För i morgon finns inte några planer mer än jobb, kanske att Sandra skulle komma å dricka kaffe med mej, men d e inget bestämt...
ska slappa lite framför tv:n nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0