Typisk måndag idag

Ja det får det nog kallas... Har ringt ganska mkt på jobbet och bokat endel resor... så nu ligger jag i soffan med en skål popcorn och ett glas cola och bara päser med magen i vädret, har riktigt ont i ryggen idag, men lungn inte några värkar inte...

Sitter och funderar på hur jag ska lägga upp min vecka, har ju inte träffat mormor å hundarna på ett tag så en liten dejt med dem vore trevligt. Annars finns inte mycket inplanerat denna vecka, en fika med några töser på lödag men d va nog allt... ganska gött faktiskt, man har ju inte lust med stress hela tiden...

Idag har jag dessutom gett upp mitt letande efter usb kabeln och införskaffat en minneskortsläsare ist. så nu mina vänner kommer en hel hög bilder från bla igår när jag lekte med mammorna och barnen :)




Alla barnen tillsammans :)



Lilla Jönssonligan?!



4 goa kompisar på väg till lekparken



Lektant Sandra in action :)



Wille å jag lekte tittut i tåget...

Det var som vanligt super mysigt att täffa er hoppas att vi får till en dejt snart igen och innom kort mina vänner så är det jag som kan i alla väder... då ska här lekas :)

Sov gott nu ska jag smaska i mej mina popcorn hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0