- 3 cm

JAA! nu så har det vänt!!! förra veckan mätte jag midjan ordentligt och i går gjorde jag om det -3cm och jag e överlycklig... har märkt det tidigare för mina jeans tappar jag om dom inte är precis nytvättade...

Mamma och Pappa har kommit hem från cypern nu. När dom var på väg hem fick pappa så ont i magen att mamma fick köra honom till akuten i tisdags och det visade sig att han hade gallblåse och bukspottkörtel inflamation... inte kul alls men nu har han fått komma hem från kss iaf och han verkade ganska pigg förut när vi var där...
I morgon kväll kommer Alva hem till mej ska bli sjukt kul att se henne igen blir nog lite vin kan jag tänka mej =) på lördag ska Rasmus ha sin första "sleep over" när Calle ska komma hem till oss och sova över ska bli kul... sen på söndag blir det kalas *2 först Saga som fyllt 5 och sen min kusin Fredrik som fyllt 17 och min morfar fyller år samma dag, men det blir nog bara att åka dit med en blomma...

Var och klippte mej i Tisdags oxå har alltid klippt mej på banken hår och hud här i skara men jag känner att ja inte har råd att betala deras priser nu när jag e mammaledig så på tips av Sandra så fick jag höra av mej till en tjej som heter Therese hon klippte och färga mej för 550 ist 900 och dessutom blev jag lika nöjd som jag blir på Banken... så nu ska jag gå dit i fotsättningen...

Jaja nu ska jag se klart på Lyxfällan innan jag ger mej för idag i morgon blir det gymet på förmiddagen och det ska bli så skönt... ha det gott

Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

GUD VA DU ÄR DUKTIG! :) Hurtig som bara den! :) Ska bli kul att se ditt hår! KRAM

2010-04-11 @ 20:26:14
URL: http://bebismamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh så duktigt av dig! Hur mycket tränar du då? Går du på diet också eller äter du som vanligt? Dela gärna med dig av tips och råd om du har några! Sånt är alltid kul att läsa!

2010-04-21 @ 14:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0