2010-08-11

God morgon mina vänner!
Underbart att vakna upp till ett igen mulet och kallt skara ännu en dag...*not*
jaja man ska va glad att man vakna iaf, snart kommer min mormor och morfar på lite kaffe och inspektion av de nya möblerna som nu pryder vårat hus, och igår fick jag sms från Mio oxå så nu har min å martins byrå kommit =) helt underbart att äntligen ha fått den som man vill ha d... ska ta kort på allt när byrån är på plats oxå.

Igår va jag och barnen med min kompis Anna och hennes familj ( två barn på 6 och 4 år och hennes sambo) på sommarland, en mycket trevlig dag och barnen tyckte det var så kul att få leka av sej på detta enorma område... Rasmus är ju lite av en fegis när det kommer till att åka karuseller men för en gång skull kunde han åka iaf kaffekopparna...
För övrigt är han inne i en hemsk period och ibland vet jag inte va jag ska göra med ungen han e ta mej f*n helt otrolig... igår när vi va i väg på sommarland hela dagen va han en liten ängel som inte gjorde en fluga förnär. Han skötte sej exemplariskt... Men det är dom dagarna som vi är hemma som han är hemsk, jag hinner inte gå ur sängen innan han börjat bråka och gapa... han retar gallfeber på mej...

I helgen ska vi tillsammans med barnen givetvis åka och hälsa på mormor och morfar i deras sommarstuga på Orust, ska bli riktigt mysigt och jag hoppas att vädret inte blir alltför dåligt, nä nu ska jag plocka i ordning här och kanske ta mej en sväng om med dammsugaren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0