8 månader sedan...

... ja gud va tiden går, idag är det exakt 8 månader sen jag kunde titulera mej två barns mamma för första gången, kl 17.23 för att vara exakt.
Jag kan inte riktigt förstå att det är så länge sen jag låg på bb och va så trött att hela kroppen var öm, två dagar hemma med värkarbete va inte någon höjdare och någon vidare vila blev det vare sej för mej eller Martin dygnen innan Melvin behagade komma ut till oss. Martin åkte hem å sov den natten och jag l¨g kvar själv på bb ganska trist å jobbigt, men d va värt det när vi kom hem och han hade fått sova ordentligt den natten då hade jag igen det och slapp göra det mesta vad det gällde hus å hem låg mest i sängen/soffan å ammade lr såg på film med Rasmus. <3 tur man har världens mest underbara sambo/pojkvän/fästman vid sin sida, annars hade jag inte orkat dom där första dygnen.... för mej va det nog större omstälning att bli tvåbarns förälder än vad det va att bli förälder för första gången, då va man så ung och bodde hemma hos mamma och pappa man hade med andra ord väldigt mkt folk omkring sej som kunde avlasta hela tiden... denna gången har vi givetvis haft massor med stöd och hjälp oxå, men inte på samma sätt, har jag haft en jobbig natt med Melvin å Martin jobbar dag kan jag helt enkelt inte lägga mej när han sover på dagen, för då ska Rasmus få sin mamma tid. När jag bodde hemma med bara ett barn kunde jag få sova även om inte Rasmus sov jämt.... men jag trivs faktiskt med detta ändå jag har mina underbara pojkar som jag älskar över allt annat och barn ni ska veta att mamma kommer alltid göra ALLT för er ni är mina ögonstenar... Martin, utan dej hade jag aldrig fått dessa underbara barn som består av
 50% Malin och 50% Martin, du är den absoluta bästa pappa mina barn kunde få å jag vill att vi ska få bli gammla tillsammans vilket jag hoppas kommer ske...




Rasmus ca 1 dygn gammal April-05



Melvin ca 1 dygn gammal December- 09




Ni har mitt hjäta i ett järn grepp, d slår för er mina älskade pojkar








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0