Hektiskt...

Igår va d en hektisk dag i mitt liv ja jag satt inte ner och koppla av en enenda gång före kl 22 tror ja...
Vaknade ju som jag ska vid 7 tiden väckte Rasmus å fixa frukost till oss, gav Melvin välling å klädde på alla, sen bar det iväg till dagis, Martin fick sova ut med tanke på att han var så himmla förkyld å dålig i Söndags. Mötte upp Karin på dagis och gick en promenad med henne innan vi vandra hem till oss å drack kaffe/te å snacka skit innan vi skulle hämta våra stora barn på dagis igen... Hem och laga mat plocka i ordning allt som skulle till återvinningen/pantas i förrådet, skriva en handlingslista, efter det åt vi innan jag for iväg till munken för inhandlig av veckans mat... åkte hem å fixade i köket började laga mat till kvällens tjejkväll, Pasta sallad med kycklin å bacon *mums* undertiden pastan kokade så fick jag rycket att städa i ett skåp i köket och allt detta med en gnällig son på golvet... Rasmus tack å lov lekte med en av grannarna... innan Martinåkte till jobbet sprang jag genom duschen oxå innan jag fortsatte med mat å plock. Hämtade Rasmus vid 17 tiden, men bliv stående med Sandra å hennes barn en bra stund å prata, hem å fixa mat till Rasmus och Melvin duscha Rasmus å göra Melvin klar för natten. Lägga Melvin, fixa iordning nere, tjejerna dök upp och Rasmus va i säng 19.30, plocka fram mat å äntligen äta, snacka skit duka av duka fram fika sätta på kaffe. Planera par middag + tjejutgång och snacka ännu mer skit. Melvin vakna under allt skitparat och fick vara med nån timma. När mina tjejer gått vid 22 la jag honom på nytt innan jag gick ner å satte mej vid datorn och Martin kom hem från jobbet... Ja jag behöver nog inte säga att jag somna som en stock sen och d gjorde Melvin oxå han sov i sin säng till 6.30 i morse å då tog Martin barnen så jag fick sova till 10.... underbart!!!

itter jag å väntar på att ´mamma å pappa ska komma hem.. har inte sett dem på en månad nu å jag som träffar dem dagligen annars man saknar dem vill jag lova...
Men ska nog gå ut en stund i det fina vädret nu =)




Inte bara saknade av mej utan av barnen oxå





Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för igår. Mycket god mat och efterrätt! Du är bra på att ha många järn i elden men å andra sidan är du ju kvinna så det är ju inte så konstigt ;)

2010-08-31 @ 19:49:36
Postat av: Chris

Shit det var mig en riktigt levande dag det där du! :-D

2010-08-31 @ 21:45:58
URL: http://chrisdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0