Ett nytt år på ingång, här är en sammanfattning av det som gått

Jag ska säga som det är jag tog den från Tilde som tog den från Emelie, men tror inte dem tar illa upp ;)

2010 börjar gå mot sitt slut.
Här är en sammanfattning av mitt 2010!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, jag har varit två barnsmamma, eftersom Melvin föddes i mitten av December 2010 och mest sov under hela December är det inte förän 2010 som prövningarna som mamma till 2 kommit på riktigt =)

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nja, jag skulle ju gå ner i vikt, vilket jag gjorde, inte så mycket som jag velat men jag tappade ändå nästan 10 kg. Men tyvärr så har jag gått upp 5 igen, inte bra alls då löftet var att gå ner bra mkt mer och sen stanna där :/ får bli nya tag under 2011

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nä tack och lov ingen som stod mej jätte nära, men mina kusiners farmor gick bort för några veckor sedan i cancer och jag lider med dem.

5. Vilka länder besökte du?

Gran Canaria, Spanien.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?


Viktminskning som håller sej kvar?!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Hrm... svårt jag tror det får bli 22/10 då vi åkte på semester till Canarieöarna

8. Vad var din största framgång 2010?


Att jag är mamma till världens underbaraste killar och att jag och min älskade Martin lyckats hålla ihop familj, ekonomi och livet ytterligare ett år trotts att det emellan åt blåser motvind.

9. Största misstaget?

Att inte lyckats gå ner mer i vikt eller iaf inte gått upp det jag tappade. Men god mat och stressat mamma liv bär skulden för det.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?l

En hel del förkyldningar och en Halsfluss

11. Bästa köpet?

Vår nya fina framsida till huset.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Framsidan av huset, semester, fotografering av barnen och barnkläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?


Att mina barn gör fantastiska framsteg i sin utvecklig. God mat, god dryck och underbara vänner till sällskap. 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Lady Gagas Alejandro, Waka Waka med Shakira och alla barnsånger som existerar...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

När jag varit glad har jag varit jätte glad och när jag varit ledsen jätte ledsen... men har nog varit gladare än 2009 tror jag...eller? äh jag vet inte...


16. Vad önskar du att du gjort mer?


Tagit tillvara på tiden, den springer i väg för fort.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Ätit skräp

18. Hur tillbringar du julen?

Tillsammans med min fina familj, mamma, pappa, lillebror, Svärföräldrar och Martins lillasyster

19. Blev du kär i år?

Kärare i min man...

20. Favoritprogram på TV?

Hrm, är dålig på att följa serier, men kanske Kungarna av tylösand haha eller nä sjukaste tv programet är d nog...

21. Bästa boken du läste i år?
'
Anna Janssons nya

22. Största musikaliska upptäckten?

Inte den blekaste faktiskt...

I24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Japp min Ipone går ingenstans utan den =)

25. Något du önskade dig men inte fick?

Nä, iponen va det enda på listan

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Åt gott och jobbade på paradis ön Gotland

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Viktminskning åter igen...

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?


Mjukisbyxor varvat med leggins.
29. Vad fick dig att må bra?

La Familia...

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Dålig på kändisar, men Brad Pitt e inte fel asså

31. Vem saknade du?

Min farfar, han saknas i alla familjesamanhang tyvärr gick han bort för 2 år sedan =(

32. De bästa nya människorna du träffade?

Har träffat många fina människor men vill inte nämna namn, ingen nämd ingen klämd så att säga...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0