Gympa,lek och dop

Jaha då vart det Fredag igen då...
Igår va jag på familjegympa med Rasmus, och eftersom Martin jobbarkväll denna vecka så kom barnens snälla Farmor hem till oss o tog hand om Melvin... så mysit va det igår´på gympan och Rasmus kompisar Kevin och Emil var med för första gången och vad jag förstod så tyckte dom att det var jätte kul så dom kommer fortsätta =)
Idag har vi haft playdejt med Sandra och Wille, Anna,Kevin och Emil. Barnen lekte hur bra som hellst så vi mammor fika och pratade en heldel skit... 

Nu sitter jag här hemma och väntar på min stora kärlek som ska komma hem från jobbet... imorgon ska jag mamma, pappa och barnen åka till GBG och gå på i min lilla kusin Astrid s dop... och ja tycker så synd om Martin som så gärna ville följa med på dopet, men han får inte ledigt... och vad ska man göra?! så han får vara hemma och jobba medan vi äter smörgåstårta i Götet...
på söndag har vi inga planer, ska väl kanske hitta på nåt mys hela familjen... och på Månda ska jag på d värsta som finns... ja ska på efterkontroll på MVC, så då åker man på att vresa upp igen *hua*

jaja... nu ska ja softa lite till =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår. Mycket uppskattat av familjen Bogren/Sihlberg :)

2010-02-27 @ 14:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0