Massa lek hela veckan lång...

Ja detta har varit en riktig lek vecka för Rasmus del... och det börjar märkas nu när veckan lider mot sitt slut, han är trött och grinig.
Imåndags var det någon form av lek dejt med grann ungarna, förs kom den lilla tösen på 6-7 år som den senaste tiden har bott hos oss känns det som, och dom lekte en sund inne, innan dom gick ut i vår trädgård och lekte i snö grottan Martin byggt. Då dök två av de andra grann tjejerna upp och ville vara med, den ena är väl 5 och den andra 8-9 skulle jag tro. Dom frågade snällt om dom fick gå å åka pulka och eftersom jag fortfarande va lite krasslig efter febern så fick han bara gå med ifall 8-9 åringen oxå gick med, vilke hon gjorde.
´
I Tisdags var vi hos min kusin Jessica och Rasmus fick leka med hennes tös på snart 4 år och gud va dom hade kul, fick nästan släpa hem honom då... när vi kom hem skulle vi ut med Winnie och R ville åka lite pulka. Vi hämade Sandra och wille som följde med hem en stund innan d va sov dags.

Igår vae det lugnare, d blev en tur till Mormor och morfar (min asså) fika lite å så, sen gick vi å mötte Martin när hab kom hem från jobbet och dagen avsluades med bubbelbad hemma hos min mamma och pappa, dom e ju i Italienska alperna och gottar sig så d va inte mer än rätt att dom lånade ut badet till oss...

Idag har Kevin, Emil och Anna vari här och lekt en stund, vilket var mkt uppskattat... när dom hade åkt kännde jag att en stund för mej själv var välbehövlig så jag matade i Melvin ordenligt och tog ipoden, och hunden på en lååång promenad runt skaraberg´. Gud vad de va välbehövligt, kände mej piggare och gladare efter d, ska tillägga att Martin givet vis var hemma med barnen ;)

Ännu har ja inga planer för i morgon mer än att MYSA med Martin som ska va hemma i helgen... skönt.jo just d d blir bvc i morn bitti, hoppas melvin gått upp i vikt nu!!!

Nu blir d soft i soffan en sund tror jag, innan d blir sängen tidigt!!!

 

 



Vill ha sommar NU!!!! denna bilden är tagen vid vårt sommar hus på Gotland =) ser d inte underbart ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0