lite lite bloggande... förlåt

Fölåt mej, har varit dålig på att blogga i veckan, men det har varit ganska lungt... inte hänt så speciellt mkt...
I Tisdags så städades julen ut här hemma och det var riktigt skönt att få rent och fint här hemma. På kvällen var jag på möte hemma hos Anna och det som diskuterades var club show 2010 som Goldenklubben ska anordna den 8 Maj här i fornbyn... ska bli så spännande, men det lär bli mkt jobb med det... eftersom Martin hade sin kvälls vecka på jobbet denna veckan så innebar det att Rasmus fick sova över hos mormor och morfar... och dom lämnade honom direkt på dagis på morgonen så vi skulle dessutom få lite sovmorgon hoppades vi på iaf, men ki fick vi eftersom vår andra lilla gosse som förövrigt fick följa med på mötet han ville inte sova vare sig på natten eller på morgonen, så jag tog nattpasset och Martin fick gå upp vid 7 tiden, men kunde gå och lägga sig vid 9 igen eftersom Melvin somnade om då.
Sen kom Elin och Anna och hälsade på under eftermiddagen så himmla mysigt var det... har inte träffat Elin på flera år och Anna var oxå ett bra tag sen... mycket skitsnack och allmänt prat blev det :)


I torsdags var det kalas för min bror så den kvällen blev det kalas hos mamma och pappa... mys
igår gjorde vi inte mkt här inte... Martin hämtade våra hallmöbler men annars va det en riktig skrotardag... och idag har vi (jag och pappa) satt upp möblerna i hallen blev så himmla fint,(lägger ut bild snart) sen kom Frida och fikade semla med oss va längesen vi sågs med så mkt prat blev det ;)
orkade inte laga mat idag så jag bjöd in mej själv till mamma och pappa på middag... jätte gott blev det...

Nu sover mina prinsar och jag är riktigt aptrött, dom ville nämligen inte alls sova i natt så kl 06.15 var det bara att gå upp, men Martin tog öve vid 8 tiden så fick jag lägga mej lite till...


Hur har det gått med mitt nyttiga liv då? jo jag har klarat mej över förväntan, har syndat lite idag och i går, men har varit ute å gått flera g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0