JAG SUGER PÅ DETTA NU!!!

Det är sant... idag har det nyttiga gått åt helvete igen... var hur redig som hellst ända till 15.30 något, då kom mina kära kusiner hit för att fika och hoppla så åts det bullar och kakor :( sen kommer Martin hem med en coca cola som han ska ha till fotbollen på tv:n och vad var ite jag sugen på om cola... så nu sitter jag med ett glas framför mej... men jag ska tvinga Martin att ta slut på den och sen får d bli frukt om man är sugen igen...
har inte någon motivation till detta just nu... ska se till att vågen börjar fungera igen oxå så man kan se att d ger resultat iaf...
var lite duktig på förmiddagen vill jag bara tillägga, när jag hade lämnat Rasmus på dagis så gick jag till stan å drack kaffe på jobbet sen gick jag hem igen... så nu har man rört på sej lite... ska ta en ordentlig promennix imorgon med tror jag kan vara behövligt... nu ska jag snart slå igen mina små blå för idag... Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0