Mys med två höggravida!

Ja idag har vi (jag och Melvin) träffat Emelie och Chris, dom ska ju snart ha bebis båda två och eftersom Emelie har svårt att köra bil så här på slutet så satte jag och Chris oss i bilen för att åka hem till Emelie. Hon hade fixat mat till oss (gulle dej) jätte gott var det och mkt bebis prat blev det givetvis.
Vi var inte hemma förän vid 15.30 tiden å då va Martin tvungen att åka till jobbet direkt så eftermiddagen har varit lungn och skön. vilat och fixat mat.

Imorgon blir det BVC för vikt och längd kontroll, ska bli riktigt kul att se hur mkt han har växt, för jag tror att det är en heldel.
Nu ska jag sätta på en kopp te och göra en hårdmacka. hoppas att ni haft en bra dag alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0