Rättelse från igår...

Jag skerv att Martin hade lagat maten på Nyårsafton, och min kära mamma var snabb att på peka att hon minsann gjorde potatisgratängen och att Anton (lillebror) gjorde efterrätten... så nu har jag rättat till d lilla felet...

Idag har jag inte gjort mkt alls Rasmus fick en pulka tur med farmor igen eftersom -16 grader inte låter som en höjdare att ta ut Melvin i... Sen har d varit mkt mys i soffan... Hade so mål att jag skulle gjort god mat till mej och Martin tills han kom från jobbet kl 20.00, d gjick tyvärr åt skogen med det... två gnälliga barn gjorde att jag bara fick ordning på potatisen sen fick Martin ställa sig och steka kött och göra sås medan jag ammade Melvin... tyvärr blir det inte alltid som man tänkt och jag tyckte synd om honom som lagat mat hela dan och fick fortsätta när han kom hem... men men... Nu har han krypit ner i sängen han var helt slut när han kom hem idag... ska oxå krypa ner snart ska bara se klart på Paradiset först...

I morgon fyller Martins pappa 50 år, men han har flytt stan och åkt till GBG så vi får fira honom på Söndag ist... Martin och Rasmus ska gå på Virus i batalojnen på rosers i morn, jag och Melvin blir hemma så han kan få mat när han vill... men vi ska nog gå med mamma och pappa till min faster som fyller 55 imårn...
God natt mina kära bloggläsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0