Snart Måndag...

och första måndagen efter Julhelgerna innebär, att det är slut på  godis, läsk, kakor och alla andra laster man dragit på sig under graviditeten... Nu blir det råa morötter, vatten och långa barnvagnspromenader för min del...
Jag får ju absolut inte banta så länge jag ammar eftersom det kan vara skadligt för Melvin, har med några gifter kroppen utsöndrar... men man kan ju för den sakens skull äta nyttigt på bestämda tider och gå ut och gå i friska luften... ska dessutom så fort jag fått OK från MVC börja lite försiktigt att träna på gym och så med... till sommaren vill jag inte att min mage ska se ut som en jäst bulldeg längre... ;)
Ja det är ju så när man är gravid att man unnar sig allt gott och onyttigt för att man ändå ska bli tjock... iaf va jag sån, men d får man ju lida för efteråt...

Igår hade jag alla mina underbara mamma vänner här och alla deras barn, vi va totalt 9 barn mellan 1 mån och 5 år och 5 vuxna mellan 21 och 34 ;) haha
Vi hade som vanligt väldigt mysigt och barna var hur rediga som hellst...
I morgon (Söndag) blir det kalas för svärfar som fyllt 50 i veckan, sen ska jag ha "bar tömmning" eller ska man säga "socker tömmning" här hemma... ;) hittade dessutom lite gammalt bröd i ett skåp i morse så jag ska nog ta Rasmus till Viktoria sjön och mata fåglarna i morgon förmiddag....
ska ta bilder på detta så ni får ta del av morgondagen ;)
Natti natti




Chokladen får bytas mot...





sånna här morötter på Måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0