Tack!

Tack för peppet tjejer!
Idag har det gått riktigt bra, nu ikväll när jag blev sugen på något sött och mumsigt tog jag fram frysta bär och naturell yoghurt och fixade till en smoothi... *mums* till det blev det en knäckemacka och vipps så va suget borta... kylen är dessutom full med frukt, grönsaker och andra nyttigheter nu mer... Men den innehåller inte cola eller annat sött...
Jag och martin var dessutom på familjerätten idag för att skriva på alla papper om vårdnad och faderskap detta tog inte mer än typ 10 minuter, men oj vilken trökig tant som jobbade där, ja några stilpoäng det får hon inte... men hon hade inte massa dumma frågor iaf när vi var och fixade detta för Rasmus så frågade hon Martin om han var HELT säker på att det var han som var pappan... då blev jag nästan förbannad... kan ju stolt erkänna att jag aldrig har haft sex med någon annan och det skulle därför vara helt j*vla omöjligt att nån annan skulle kunna vara pappa till någon utav barnen... men det är väl så man behandlar unga tjejer och killar som får barn?! var ju endast 16 år när han föddes så då får man väl ta att folk tror man e slampa?! nej det tänker jag inte göra iaf... nu sitter jag visst här och eldar upp mej och blir arg, det var ju inte min mening...

I morgon kommer jag och Melvin att hämta upp Chris och hennes mage för att åka vidare till Skövde och hälsa på Emelie och hennes mage, gulliga Emelie skulle fixa mat sa hon... tur för mej då behöver jag inte stå emot gott fika ;) men hon har lovat att jag ska få kaffe, har blivit en riktig kaffe tant sen Melvin kom ut, kan bero på att jag under senare delen av graviditeten nästan inte kunde lukta på kaffe utan att få halsbränna sånu måste jag kanske dricka ikapp lite?!

Martin skulle ta en mys dag med Rasmus imorgon och dom ska åka till badhuset för att göra något han tycker är riktigt roligt. Känner mej lite avis på dem men om några månader kan vi ju åka alla tre ;)

Nu ska jag starx göra mej i ordning för natten.... sov sött alla trevliga blogg läsare ;)

P.s Tilde vi e alltid snygga... men visst ska d bli kul att ses till sommaren målet är att jag ska ta tillbaka min 38:a kjol till sommaren, så det är så ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Tilde

Attans.. då kanske jag måste lägga på mig några kilo för att se bra ut i 40-kjolen ;)

2010-01-26 @ 18:10:28
URL: http://fredstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0