Kusten och Bröllopsyra

Ja så kan man ju helt enkelt sammanfatta helgen som gått...
Rasmus åkte med min mormor och morfar till orust i fredags och i går förmiddag när Melvin skulle sova så lastade vi in oss i bilen och åkte ner vi oxå. Martin skulle ju tok jobba hela lördagen så d va ju inte kul att sitta hemma i sin ensamhet då.
Hela eftermiddagen och kvällen igår egnades åt kungabröllopet å gud va d var vackert och Viktorias klänning skulle jag kunna dö för... gillar inte när klänningarna är för mkt som dom gärna blir utan älskade att den var enkel i och med detta gigantiska släp och slöja så tyckte jag inte hon behövde massa paljetter eller andra krusiduller... vacket var det i kyrkan, men det var inget emot talet som Prins Daniel höll till sin älskade Viktoria, tårarna sprutade på mej när han talade om för henne hur mkt hon betydde för honom...
Ja det var ett på kostat och vackert bröllop och jag önskar dom alla lycka!

Nu i eftermiddag kom jag och barnen hem till en glad Martin äntligen har hans 6 veckor långa pappa ledighet börjat och nu ska vi få vata tillsammans på min favvo ö under hela denna perioden, nu ikväll ska vi hem till svärmor och svärfar och grilla och säga hejdå eftersom vi inte kommer ses förän vi kommer hem.
Måste ducha nu innan vi ska åka... i morgon är det klippning och packning på schemat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0