Så stolt <3

... jag är stoltare än stoltast över min stora gosse!
Idag på dagisfesten skulle några av barnen visa upp en liten teater och min Älskade Rasmus skulle vara med och spela doktor, han var så himla duktig, visserligen skulle han inte säga något utan bara göra som fröken läste ur sagan att docktorn gjorde. Tyvärr så fick jag inte några bra kort från detta men videofilmade hela teaterstycket så Martin som tyvärr var tvungen att jobba kan få se det i efterhand... det är verkligen en helt otrolig kännsla att se sina goa barn göra så fina saker... teatern framfördes ju för ca 25 föräldrar och syskon och inte var han ngt rädd när han skulle gå upp på scen han älskade att få stå i centrum.... får nog bli Charlies Teater för honom så småning om.

I övrigt är jag så himmla less på att vara sj på kvällarna just nu, Martin jobbar och barnen har kommit in i nån svacka då man inte ska sova på kvällen när mamma tycker det. I vanliga fall tar det ca 5 minuter per barn innan dom sover. Hela denna veckan har det tagit minst 1 timma och Melvin har jag tillslut fått lägga i vagnen för att han ska somna... ingen hitt. Tur att veckan lider mot sitt slut så att Martin kommer vara hemma på kvällarna nästa vecka så man kan få lite avlastning med läggningen... d e inte kul att ta d varje kväll...

här kommer fler bilder från dagen....







Kommentarer
Postat av: Emelie

Så duktig Rasmus är! Minns ju själv hur blyg man var då.. :)

Förstår att du lessnat. Så kände jag med när Jesper hade sina gamla jobb. Och då hade jag inte två småttingar att han hantera! STOR KRAM till dig alltså! <3

2010-06-02 @ 21:32:35
URL: http://bebismamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart att dina stora grabb ska gå i Charlies Teater Malin :D de kan ja varmt rekomendera... :) Kram!

2010-06-28 @ 19:42:01
URL: http://mqlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0