Länge sen sist!

Ja nu är det ett tag sen jag skrev sist, men jag har varit så trött på kvällarna att jag inte orkat och på dagarna ges det dåligt med tid...
I dag har jag iaf varit på gymmet för första gången på ett år tror jag och gud va d va skönt att få bli så där genom trött i hela kroppen... nu har ja allt lite träningsvärk, och på Onsdag ska jag på´t igen...
för övrigt har det inte blivit så mkt gjort idag, har varit sååå trött, va på hundutställning i Moheda igår, och det var ju ganska långt att åka så Helena kom å hämtade mej och Chilli redan kl 05,15 i går morse... sen kom jag inte i säng förän kl 23,00 i går kväll sen upp till gymet kl 07 i morse... så nu får det allt bli sängen snart igen ;) hade nog lagt mej tidigare om det inte hade varit för att vi såg på "luftslottet som sprängdes" och den var sååå bra...
I morgon tisdag ska vi på möte med Melvins dop präst antar att man ska diskutera vilka psalmer som ska sjungas å så... herregud det är ju redan nästa söndag (21/3) som han ska döpas, massor som ska fixas ju, får nog sätta fart snart...

Ja just det Emelie och Jesper har ju äntligen fått sin lille Melker sen jag skrev sist, han kom ut den 26/2 så nu Emelie ska vi väl snart kunna promenera tillsammans med vagnarna ?!
Nu väntar vi bara på Chris som har BF på söndag sen är vi alla tre småbarns mammor som kommer kunna umgås en del i vår förhoppningsvis...

Min store kille har dessvärre återgått i en extrem trotts, tycker ju att han varit hur redig som hellst sen Melvin föddes ända tills förra veckan då han satte igång med bråk och skrik igen... *suck* får väl hoppas att han snart ger sej igen...
Idag gick hans fina overall åt fanders oxå ja har verkligen ingen lust att köpa en ny så här i slutet av vintern och hålet är så stort att det inte går att lappa ihop... tur att han har dubbla uppsättningar termobyxor så han får klara sej med jacka och termosar tills vintern är över nu...

Vilket underbart vårväder det har varit den senaste tiden eller =) nu kanske vi snart har barmark så man kan gå ut utan att riskera att fara omkull på isfläckar överallt =)

Nä nu tror jag att ja ska hälsa på min sköna kudde som ligger och väntar på mej =)
Natti =)



Jag och Chilli på MY DOG 2008

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

GÄRNA barnvagspromenader för mig! Det är ju då min gosse bara inte har ont :) !

Hoppas vi kan ses nästa vecka nu!

Stor Kram

2010-03-09 @ 21:20:30
URL: http://bebismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0