Melvin 3 månader

Jaha då var det redan Torsdag i morgon då... snart är även denna veckan till ända och mitt nyttia liv har verkligen slagit igenom nu... ida har ja åter igen varit på gymmet och tanken är att jag ska träna på Fredag morgon oxå, redan nu känner jag att det gett resultat i att ja är mkt piggare...

I går var vi på "dopsamtal" med prästen som ska döpa Melvin nästa söndag... hon verkade super bra och det kommer säkert bli super fint... ska vara i domkyrkan och det är bara Melvin som kommer att döpas då så d blir inte massa traggel =)
I dag blir ju Melvin 3 månader oxå, helt sjukt att han redan nu är så stor...

Vill tillägnna min kära vän emelie en tanke oxå som just nu ligger på KSS med lille Melker som inte är riktit frisk. Gumman jag tänker på er och du vet att du gärna får ringa om du vill prata, håller tummarna för att d ska gå över med annan typ av matning...

Natti =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va söt du är! Och va seg jag är på att läsa! Lilleman tar all min tid! :) Längtar efter att ses nu! Stor Kram!

2010-03-18 @ 20:37:29
URL: http://bebismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0