Snart e d PÅSK

hahaha ja jag skrev i förra inlägget att jag skulle bli bättre på att blogga igen, men inte då... som jag skrivit i tidigare saknas min ork....
Nu är det snart påsk iaf vilket ska bli alldeles för träffligt eftersom Martin kommer vara ledig Fredag-Måndag som normala människor är under påsken =)
Har endel planer faktiskt: Fredag ska vi röjja i trädgården och fixa lite här hemma är det tänkt, Lördag blir det påskparaden i stan, tydligen nån fotboll på tv, och middag med Martins föräldrar på kvällen =) *mys*, Söndag ska som det ser ut nu tillbringas i Göteborg och Universeum... ska bli himmla kul att åka dit, på kvällen blir det middag hos mormor och morfar (underbart att slippa laga massa mat efter en heldag i GBG) och Måndag ska vi baka bullar e d tänkt... fullspäckat men oj vad kul =)

På Måndag kommer mamma och pappa hem oxå, dom fick tag i en restresa till Cypern förra veckan och drog i måndags och jag hoppas verkligen dom har det bra för dom är så värda lite ledigt nu efter allt farande och flängande och snart e den jobbiga sommaren här då dom jobbar som mest och får vara glada ifall dom får vara lediga tre-fyra dagar på de tre månaderna...

Vet inte om jag har sagt det förresten, men denna sommaren kommer vi spendera massor med tid på paradisön Gotland =D Martin ska vara pappa ledig 6 veckor så vi ska vara tillsammans allihop ska bli super mys =)

I övrigt har veckan bjudit på mkt motion... så himmla skönt att man kommit igång igen =) och äntligen har vågen och centimetrarna börjat peka neråt hoppas att jag får vara frisk nu så att jag inte kommer av mej nu när jag kommit igång...
Aja nu ska jag snart krypa ner för idag, blir inga bilder här för d e så segt att ladda upp, men kolla på Facebook där lägger jag upp nya reelbundet =)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va skönt att Martin tog ut pappaledigheten! :) Så härligt för er! Vore kul om du kan ses i veckan så vi får träffa Elton med? :) KRAM

2010-04-04 @ 19:52:28
URL: http://bebismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0