blixtrar och dunder.... magiska under....

Ojojoj vad det åskar nu... hoppas att det snart slutar, har ingen lust att vara själv hemma hela kvällen när martin jobbar om det ska åska på detta viset.¨
I övrigt har jag varit på jobbet en sväng idag och fixat lite fakturor åt pappa....
vädret här i skara har inte varit speciellt upphetsande idag, riktigt äcklig klibb värme har det varit och nu kom som sagt åskan, vi var ute förut och skulle gå till lekparken, men vi kom inte alls långt innan himmln bokstavligt talat öppnade sej, har inte sett så mkt vatten på länge... Funderar på om jag skulle lyfta luren och ringa till mamma och höra ifall hon vill komma hit ikväll och vara med mej så jag slipper vara själv om det ska åska så här, eller så kanske jag kan åka hem till henne. hrm vi får se hur jag ska göra...

I morgon är det lördag och det är tänkt att vi ska gå på Borggårdsfesten på katedral, men om det är dåligt väder så skippar vi nog det, kan ju gå på söndag oxå.
Martin jobbar ju hela helgen nu så jag är hemma själv både fredag lördag och söndag kväll... känns riktigt trökigt. Söndagarna har ju varit lite heliga här hemma eftersom han alltid oavsett om han jobbat helg eller inte är hemma på söndag kväll, men nu ska dom tydligen ha öppet även söndagkvällar fram till sommaren, tur att d bara handlar om tre söndagar för vår del innan martin går på pappaledigt ååå ska bli så skönt att få vara på gotland tillsammans hela sommaren =)

På måndag ska jag åka till skåne och kolla på en hundvalp som en kompis ska köpa, ska bli mysigt att titta på smågodingar, kommer antagligen bli sjukt sugen på en själv, men det får vänta tillsbarnen är lite större =)

Få se om det blir ngt mer bloggande i helgen eller om ni får vänta tills i början av nästa vecka.





en sån här lite goding ska vi åka och titta på =) visst e dom goa, detta är Chilli när hon var liten valp =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vaddå smunkad? :) Förstod intedin kommentar vännen? :)

2010-05-25 @ 07:33:16
URL: http://bebismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0