Då så...

Ja nu har även jag fixat lösen på bloggen då... kände att man vill ha lite koll med tanke på att man lägger ut bilder på barnen och man vet aldrig vad det finns för sjuka människor runt om i världen...

Melvin var iaf på BVC igår och fick sin andra vaccination och precis som efter förra sprutan har han varit vaken nästan hela natten och inte varit alls pigg... nu somnade han iaf ganska lättvindigt ikväll...
Eftersom jag var vaken hela natten så gick martin upp med barnen i morse och jag fick sova till 10.30 men när man har två barn kan man ju inte ligga å vila heladagen så efterlunch tog jag barnen och åkte till lekparken tillsammans med en av Rasmus dagis kompisar och hans mamma. D var mkt trevligt och barnen hade jätte kul, och min underbara sambo var snäll och städa lite här hemma medans vi var iväg =)

Nu kommer alldeles strax anna och sandra hit för lite tjejmys, madde och karin kunde tyvärr inte ikväll men det får bli någon annan kväll med dom. Jag har fixat en taco paj som vi ska mumsa i oss hoppas den blev lika go som den ser ut hehe...
Jag har ju förresten berättat att jag minskat 8 cm i midjan på kort tid, men inget på vågen detta på grund av att jag byggt muskler ist. I morse vägde jag mej och hade tappat hela 4 kilo sen jag började *JAAA* mitt mål kanske inte är ouppnåligt iaf =)

Nä nu får jag fixa sallad till mina vänner när dom kommer =)
Natti =)

Kommentarer
Postat av: Tilde

Grattis Malin! Fan vad duktig du är!

2010-05-20 @ 20:21:14
Postat av: Emelie

Du är grym Malin! :) GRATTIS!

2010-05-21 @ 10:50:38
URL: http://bebismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0