hinner visst med ett litet...

ja jag hinner nog med ett litet inlägg även idag...
Nu ska jag snart ta på mej ordentligt med kläder för att promenera ner till fornbyn och börja förbereda inför morgonens utställning... ska bli intressant att se hur detta kommer att gå...
måste delge er dagens komentar av Sandra Pettersson oxå: - är det inte tråkigt att hålla på så mkt med utställning?
Jag: vaddå vad menar du?
Sandra: ja är det inte hemskt tråkigt att fixa med utställningen?
Jag: men Sandra, det är ju min hobby. Jag gör d ju för att jag tycker det är kul inte för att ja måste...
Sandra: jaha ja just det =)
Ja det är vår allas Sandra i ett nötskal...

Ikväll kommer min söta kusin Louise hit och ska hålla mej sällskap tillsammans med en flaska vin... ska bli lika mysigt som vanligt...
Ha det nu så gott alla glada nu e d hundar som gäller för mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0