höst?

usch va d e trökigt väder ida... inte något maj mys för fem öre... blåser halvstorm och regnar... själv håller jag på att bli förkyld också så jag sitter här i soffan och snorar och hoppas att d snart ska bli vår på riktigt...
ska snart sätta på en koppte tror jag och hoppas denna förkyldningen ger sej snart ska ju gå ett pass på gymmet imorgon bitti då kan man ju inte vara sjuk...

va ju ute och roade mej i Fredags, sjukt trevlig förfest, men mangos var inte ngt att ha... gillar verkligen inte planlösningen på d utestället... ganska mkt alkohol blev det dock, men jag var förvånadsvärt pigg i lördags...

resten av veckan kommer att bestå av mkt stök kring Club Show som vi ska arrangera i fornbyn på lördag, 120 hundar är anmälda så det ska bli spännande att se hur den dagen kommer sluta...

ha d så gott nu blir d te


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm, lite konstig form på inlägget kanske?

Blivit så för mig med en gång :-)

2010-05-05 @ 17:16:39
URL: http://mosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0