jag är tröttast i hela världen...

Ja dagen igår var lång med mkt bilåkande för både vuxna och små bebisar, vi åkte från skara kl 7.30 vilket innebär att d var bara att kliva upp när klockan ringde kl 6. fixa in allt i bilen och packa i ordning skötväskan käka snabb frukost och sen i väg. Vi var alltså i skåne, närmare bestämt höganäs för att titta på hundvalpar. Min och mormors kennel ska nämligen köpa in en ny liten tik för ev avel och framtida valpar, men hunden kommer inte bo hos mej eller mormor utan hos en kompis i Stenstorp. Jätte fina och goa små hårbollar va det allt.
Rasmus fick vara med sin Farmor igår, tyckte det var onödigt att han skulle behöva åka 8 timmar i bil för att titta på de små liven. Men Melvin fick vackert följa med och han var så redig, somnade i ardala och vaknade inte förän i varberg och var glad nästan hela resan. när vi åkte hem somnade han och sov fram till kungsbacka innan han vaknade och då var han glad ända till Vara, men då brakade helvetetlöst då hade han tröttnat totalt, tur att det inte var så långt kvar då.

Mormor och Morfar åkte i morse till Gran Canaria... låter det inte helt underbart? skulle oxå vilja åka utomlands, men det får vänta tills hösten, men då ska vi åka någonstans med mamma och pappa, kommer nog bli grymt mysigt.
Nu när dom är borta så ska vi vara hundvakter åt Chilli en av världens absolut goaste hundar som ska bo här en hel vecka, tänk vad mysigt det kommer bli. Nä nu ska jag snart resa på röva och plocka ur diskmaskinen och fixa lite innan jag ska promenera ner till stan och träffa Chris och lille Elton, ska ta en promenad och sen blir det lunch tillsammans hemma hos oss.

I går såg jag dessutom en dukumentär om Sex In The City 2 riktigt kul att se faktiskt, sen började dom visa serien igen efterår så jag somnade inte förän vid 00.30 sen vaknade Melvin å ville ha mat kl 2.30 innan klockan ringde 6.30 inte nån vifare sömn i natt med andra ord, hoppas att jag kommer i säng lite tidigare ikväll så jag inte är så här trött i morgon när Martin är ledig och vi förmodligen ska åka till Arena badet i Skövde... ska bli mysigt =)

Bjuder på lite bilder från gårdagen =)



trött kille på väg till skåne



en liten goding =)



en liten sötsak till =)



så här glad kan man vara när man varit i skåne =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ljuvlig valp!!! :) Och lillkille!

2010-05-25 @ 10:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0