Back on track

Ja efter denna underbara helg så har jag dessutom börjat jobba lite kommer jobba varannan vecka 8-14.30 vilket var helt perfekt. Skönt att komma igång lite igen få använda huvudet påriktigt, man behöver ju inte tänka så mkt för att byta blöjor och laga mat precis. Har varit på hälsoundersökning idag oxå man måste ju ha läkar intyg för att få ta busskort, allt var bra utom min vikt vilket jag redan visste, men eftersom jag kämpar hårt och tränar 3-4 gånger i veckan så var d inte någon fara sa dem. Jag fick dessutom en sporre att tappa mina gravkilon nu! Och jag blev faktiskt posetivt överraskad trotts d läkaren sa i och med att jag gått ner 1 kg sen i onsdags förra veckan och 3 kg på 2 veckor, så nu ska jag köra hårt denna och nästa vecka sen blir d paus medan vi är på Gran Canaria å sen blir d hårda tag fam till Jul och jag hoppas att jag ska gå ner d mesta fram tills dess. Zumba är ju min nya drog och tillsammans med raska promenader och några pass på Crosstrainern varje vecka så ska d gå.

Nu blir det ju jobb denna veckan, nästa vecka är Martins dag vecka vilket innebär att jag inte kommer jobba, sen är det semester så då blir det ju inte ngt jobb då heller, när vi kommer hem har Martin dag vecka igen så d blir tre veckor emellan igen sen, men jag hoppas att jag kan gå upp någon eftermiddag å jobba lite iaf, har dessutom bestämt mej för att köra stenhårt med buss teori och vikt nedgång så dom veckorna kommer nog springa i väg ändå.
Ja nu är det bara 1,5 vecka kvar tills vi ska på en efterlängtad semester med mamma och pappa och jag hoppas innerligt att mamma å pappa kan få vara lediga påriktigt då, d har dem inte varit på väldig länge ocg det är något jag verkligen unnar dem. De ska ju stanna en extra vecka när vi åkt hem så sen hoppas jag att jag får hem två utvilade föräldrar. Näpp nu ska jag se klart på Biggest Loser Sverige, kanske ett program jag skulle va med i? haha nä jag ska klara det ändå =)

Natti på er =)


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella

Du har fått en award inne hos mig :) Kram!

2010-10-12 @ 17:24:31
URL: http://elingabriella.blogg.se/
Postat av: Tilde

Jag skulle vilja ha lite sällskap til gymmet, fy fan vad jag känner mig plufsig efter att ha suttit still i en buss, ätit onyttig mat och druckit massa vin.. efter Bremen får vi ta några pass :)

2010-10-12 @ 22:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0